05 junio 2007

Finde a Ogassa


Hola companys! He pensat en organitzar una sortida del Club a un bonic poblet del Pirineu ripollès anomenat Ogassa-Surroca. Allà tenim una casa, muntanyes, prats i un munt de possibilitats per fer excursions, omplir-se la panxa d'embotits o ehhh... directament no fer res.

El dia de la sortida esta obert, però havia pensat que el millor seria d'aquí 2 o 3 caps de setmana, a finals de Juny. A la casa hi poden dormir fins a 8 persones sense problemes, això no es inconvenient, i evidentment esteu tots convidats!! :)

15 comentarios:

Edmundo V dijo...

Ueeeeeeeee !

Com mola, pots comptar amb mi.

Salute !

Ender el Xenocida dijo...

Amb mi tambè. Si tinc bolos el cap de setmana, em deixaràs estar tambè un dilluns o algo així?

Anónimo dijo...

cap problema... sempre q poguem estar alla, jo estic obert a totes les possibilitats...

Shelley dijo...

Jo també m'apunto!!!!! Portu el vi o el cava, jajajaja, els demés porteu el jalar!!!

Bueno, proposem algo en ferm en uns dies eh!! Que no es perdi la idea ;)

Anónimo dijo...

tinc que parlar amb els meus pares, per veure quin finde no van alla... pero no crec que hi hagi cap problema si els hi demano la casa... ells no pujaran a menys q tinguin algun compromis...

no hi te que haver cap problema :)

jo proposaria 23/24 d'aquest mes, que us sembla?

Shelley dijo...

A mi es el que em va millor!! Bueno aquest cap de setmana ho parlem al V oks?? Vine't ferri divendres o dissabte!!

Ender el Xenocida dijo...

23 a la nit és St Joan. No sé jo...
és que sempre faig un ritual panteísta al Mediterrani... :-)

Anónimo dijo...

sempre es podria celebrar el sant joan alla no? podria estar be...

Anónimo dijo...

Ets una mica antipàtic... Ja que et vaig acollir a Lisboa em podries esperar...

Anónimo dijo...

hummm... les dates no estan tancaaaades..... agh...

Shelley dijo...

Ke us sembla el finde de 7-8 Juliol?? Vinga decidim algo feos y feas :P

Anónimo dijo...

Wai, em sembla que diumenge 8 no em tocará currar.

Edmundo V dijo...

Yo me parece que paso...

Anónimo dijo...

Edmundo, ¿¿¿porqueee???

Edmundo V dijo...

¡ Es broma !